Direktlänk till inlägg 24 oktober 2012

Så mycket..

Av anna berggren - 24 oktober 2012 12:38

Hann inte skriva nånting här igår fick fullt upp..

Idag blev de inge jobb för mig (tråkigt) så jag har pluggat lite hemma (läser sista kursen till uska) :) Och nu håller jag på och letar lite symönster på baby artiklar jag kan använda och ritar på mönsterpapper, i helgen blir det en tripp till IKEA för att köpa skrivbord,pärmar,tyger m.m så efter det så ska jag komma igång med min syverkstad.. Ser fram emot det så himla mycket, just nu känns det bara som en dröm man aldrig kommer nånstans med..


Tänkte även försöka leta lite på second hand efter fina tyger jag kan använda så att man återanvänder så produkterna blir ekologiska (lite iaf) men det hanns inte med idag.

Har även ringt runt till olika chefer för jag vill ha mer jobb men som vanligt så ska alla sitta i sammanträde när man ringer sååå typiskt chefer inom hemtjänsten, lite tråkigt när man bestämt sig för att ringa runt & så får man inte tag i nån men ska snart prova ringa igen får se vad man lyckas åstadkomma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna berggren - 22 november 2012 12:17

Ska avsluta min blogg här. Har startat en ny istället där jag tänkte skriva oftare & mer om mig & min vardag. Följ gärna med till den nya bloggen.   www.snartbarnsmamma.blogg.se ...

Av anna berggren - 20 november 2012 11:34

Är helt trött & slut nu, tur det är sista veckan man jobbar! Nyss varit & jobbat ett pass. Hade barnen hemma igår eftersom jag var ledig, vi va & handla, lagade mat & bakade :) Var en ganska mysig dag :) Men idag är dom tillbaka på dagis igen. ...

Av anna berggren - 16 november 2012 08:54

Jobbade igår, sen var tanken att jag skulle läsa i boken jag har kvar att göra skolarbete om men ögonen orkade inte hålla sig öppna & jag somnade såklart.. Så blev inte mycket gjort.. Hämtade barnen men Liam skulle följa med en kompis hem så fick bar...

Av anna berggren - 14 november 2012 14:21

Åh har inte skrivit på några dagar blev helt lat av mig i helgen gjorde inte mycket nytta då heller :P Barnen var hos sin pappa så det fanns inga måsten här hemma.. I Söndags så låg vi i sängen halva dagen & kollade på Oskyldigt dömd sen var vi till ...

Av anna berggren - 10 november 2012 20:01

Idag har jag börjat känna att jag vill köpa ett eget hus istället för att hyra det här.. är så rädd att hon helt plötsligt ska komma & säga att hon ska sälja huset & jag vill inte lägga ner så mycket pengar på att fixa här heller eftersom man inte ko...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards