Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Trött..

Av anna berggren - 20 november 2012 11:34

Är helt trött & slut nu, tur det är sista veckan man jobbar!

Nyss varit & jobbat ett pass.

Hade barnen hemma igår eftersom jag var ledig, vi va & handla, lagade mat & bakade :) Var en ganska mysig dag :)

Men idag är dom tillbaka på dagis igen. Kommer ju få vara mycket med dom sen när jag går hemma med havandeskapspenning & blir föräldraledig :)

Nu blir det att äta lite lunch, sen läsa lite så jag blir klar med skolan nån gång! & så passa på att vila lite middag tror jag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna berggren - 22 november 2012 12:17

Ska avsluta min blogg här. Har startat en ny istället där jag tänkte skriva oftare & mer om mig & min vardag. Följ gärna med till den nya bloggen.   www.snartbarnsmamma.blogg.se ...

Av anna berggren - 16 november 2012 08:54

Jobbade igår, sen var tanken att jag skulle läsa i boken jag har kvar att göra skolarbete om men ögonen orkade inte hålla sig öppna & jag somnade såklart.. Så blev inte mycket gjort.. Hämtade barnen men Liam skulle följa med en kompis hem så fick bar...

Av anna berggren - 14 november 2012 14:21

Åh har inte skrivit på några dagar blev helt lat av mig i helgen gjorde inte mycket nytta då heller :P Barnen var hos sin pappa så det fanns inga måsten här hemma.. I Söndags så låg vi i sängen halva dagen & kollade på Oskyldigt dömd sen var vi till ...

Av anna berggren - 10 november 2012 20:01

Idag har jag börjat känna att jag vill köpa ett eget hus istället för att hyra det här.. är så rädd att hon helt plötsligt ska komma & säga att hon ska sälja huset & jag vill inte lägga ner så mycket pengar på att fixa här heller eftersom man inte ko...

Av anna berggren - 9 november 2012 18:14

Den här dagen har varit riktigt tråkig & jobbig.. Började dagen med att lämna barnen försent på dagis kom ut därifrån 20 i 7 & skulle vara på mitt jobb 7 som ligger på andra sidan stan så bara att typ gå det fortaste jag kunde, kom till jobbet mellan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards