Alla inlägg den 4 november 2012

Av anna berggren - 4 november 2012 22:32

Den här dagen började tråkig som en vanlig söndag.. men fick sovmorgon till halv 8 imorse iaf :) Och jag insåg igår att mina barn inte bråkar med varann heeela tiden längre utan nu leker dom tillsammans hela tiden & bråkar sällan, det känns så himla skönt! Sen kom min mamma hit & fikade lite & på eftermiddan så åkte vi hem till min pappa i Bäsna & hälsade på lite :) Men ojoj va barnen härjade där & sprang runt & skrek/lekte känns lite pinsamt & jobbigt men dom blev lugna eller lugnare till slut iaf :)


Har även pysslat lite idag, har förberett för 2 amningskuddar har klippt ut, strykit & nålat ihop så nu är det bara att sy ihop men det får bli imorgon.. Hittade ett annat mönster på amningskuddar idag som jag ska sy det var samma modell men lite större. Sen nu på kvällen så grundmålade jag ett jättefint nattduksbord som jag ska måla & sälja :) Tänkte även börja med det, jag återvinner gamla/äldre möbler & gör dom fina & målar istället för att slänga dom så har jag tänkt att måla dom i antingen mörkrött/mörkblått eller vitt. Det här nattduksbordet ska jag måla mörkrött sen med antingen en vit stjärna eller dalahäst uppe på :) Tror det kommer bli skit snyggt! Lägger upp bild sen ;)


Magen har känts tung idag är i v.28 så inte så lång tid kvar :) Skruvade ihop spjälsängen idag, ville bädda den också men väntar lite så inte det hinner bli dammigt :) Har haft väldigt mycket molvärk på sistone & har mycket halsbränna känns lite jobbigt, speciellt på kvällarna när man lägger sig för att sova så bara bränner det i halsen.

Nu ska jag kolla klart på Beck sen blir det sängen. Godnatt alla glada!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards