Alla inlägg den 6 november 2012

Av anna berggren - 6 november 2012 20:12

Idag så var jag till min barnmorska på koll & nu så tyckte hon att det skulle vara bra om vi tog urinodling för UVI jag som velat göra de väldigt länge.. =/ Det är väl så dags nu när det inte är så långt kvar.

Järnvärdet hade såklart sjunkit hur mycket som helst så bara att dubbla dosen av mitt ferronol, tur det smakar gott iaf :)


Nu på kvällen så satt jag med barnen vid köksbordet, Liam klistra i sin star wars bok & Ella fick prova spela på bolibompas hemsida för första gången.. det kändes roligt att man satt där & umgicks istället för att kolla på film eller barnprogram tills de va natt dags för dom.

Ella har blivit så himla trotsig så ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Varje dag när jag hämtar henne på dagis så ska hon inte ha overall eller jacka utan bara tröja & mössa/vantar.. Idag började hon gråta & skrika på vägen hem för då frös hon.. Att hon inte förstår att det är kallt ute nu så man kan inte bara ha tröja..

Och nu på kvällen så blev hon jättesur när vi skulle stänga av datorn så hon hade ner massa saker i golvet & skrek bra länge innan hon somnade :( Hon får såna vansinnesutbrott & kastar saker/leksaker & skriker så ibland funderar jag på om hon kan ha ADHD eller nåt liknande för det där är inte vanlig trots har inte träffat nåt annat barn som gör såna saker som hon..


Hur går det med min syverkstad då?

Hmm det går inte så bra just nu.. har inte haft tiden att sy,just nu är det målningen som gått i första hand på kvällarna så man kanske kan sälja det istället.

Idag är jag så slut så det blir nog bara soffläge resten av kvällen, upp tidigt imorgon & jobba.

Trevlig kväll!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards