Alla inlägg den 7 november 2012

Av anna berggren - 7 november 2012 21:37

Idag har jag jobbat till 15 sen tog jag en promenad hem från forssa till gylle?! Jag måste vart galen.. var ganska jobbigt efter en stund..

Hämtade Ella på dagis & som vanligt så blev det bråk & tjafs om vad hon ville/inte ville ta på sig.. Så jobbigt med det ständiga bråket som det blir med henne varje dag.. Tog 20 minuter innan vi ens hade lämnat dagis! Liam hade följt med sin kompis hem efter dagis så jag & Ella gick också dit & umgicks en stund..då var hon hur snäll som helst & så fort vi skulle gå hem så började hon skrika/gnälla =/.. Slängde ihop lite pasta,bacon & creme fraiche till middag men barnen peta bara i maten som vanligt.. det spelar ingen roll vilken mat man än gör så äter dom inte.. suck.


Nu på kvällen så satt jag & sambon & kollade på förlovningsringar.. jag vill så gärna förlova mig innan Nova kommer ut till oss, är ju bara 2 månader kvar trots allt. Men han är så negativ till alla ringar & tycker det är för dyrt eller så gillar han inte utseendet på ringen.. Jag säger att ringarna kan kosta lite för det är ändå nåt man kommer använda & ha på sig i flera år.. Har kommit på att jag vill köpa ringar, bara gravera in namnen & så packar man dom i BB väskan & tar med så förlovar man sig precis efter lill tjejen kommit ut :)

Med magen är det ganska bra idag men har haft myyycket sammandragningar nu på kvällen kan bero på att jag först jobbat med mitt tunga jobb & sen gick hela vägen hem. Har gått upp 7 kilo hittills :) Sen ska alla kilon bort direkt efter Nova kommit, hoppas jag.. ska verkligen försöka att sluta vara sån godis råtta ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards