Alla inlägg den 10 november 2012

Av anna berggren - 10 november 2012 20:01

Idag har jag börjat känna att jag vill köpa ett eget hus istället för att hyra det här.. är så rädd att hon helt plötsligt ska komma & säga att hon ska sälja huset & jag vill inte lägga ner så mycket pengar på att fixa här heller eftersom man inte kommer få tillbaka nånting på det man lagt ut när hon säljer det..


Har kommit på hur jag vill inreda & ha det i mitt hem men känner att det sätter stopp att vi inte äger det här så då vill jag inte lägga ner energi & pengar på att fixa & så kanske man inte bor här så länge så får man lov att göra samma sak igen dit man flyttar.


Trodde att bebisen skulle komma ut idag, hade såna sammandragningar/förvärkar på dagen idag från ca halv 11 till 15 tiden sen slutade dom men innan det kom dom regelbundet.

Sambon stack iväg & fixade med bilen då plocka jag lite så länge sen kom mamma & min moster hit & fika lite & höll mig sällskap en stund.. men nu är man ensam hemma.. mysig lördag kväll! Lyssnar på musik & har torkat golven & nyss ätit lite middag ensam.. Vet inte vad jag ska göra nu har saker jag skulle ha behövt göra men har ingen ork kvar för idag.. ögonen börjar svida nu.. Får se vad det blir.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards