Alla inlägg den 14 november 2012

Av anna berggren - 14 november 2012 14:21

Åh har inte skrivit på några dagar blev helt lat av mig i helgen gjorde inte mycket nytta då heller :P Barnen var hos sin pappa så det fanns inga måsten här hemma.. I Söndags så låg vi i sängen halva dagen & kollade på Oskyldigt dömd sen var vi till min farmor & farfar & grattade pappa på fars dag :) Sen åkte vi hem till älsklingens föräldrar en stund efteråt. På kvällen lagade vi lite tacos & kollade på Beck :)


I Måndags var jag ledig så jag skulle egentligen åkt med älskling på jobbet men då slapp han jobba han me :P Så det blev en hel del sängliggandes då med men himla skönt & behövligt var det :) Sen åkte vi till hans föräldrar en stund..


Igår jobbade jag sen gick jag till barnens pappa & hämtade barnen :) Liam grät redan när jag kom för han ville vara med sin pappa, lika jobbigt varje gång :( Men Ella kom springandes när dom såg mig :) Det kändes så härligt! Tog bussen hem med dom & Liam grät halva vägen så det kändes som om hela bussen stirrade på oss & sen började Ella trotsa & skulle ruska på huvudet så slog hon i näsan i en stång & började gråta hon också.. Suck kände jag då.. ville bara kliva av bussen.
Väl hemma så var dom nöjda & lugna & Liams ledsenhet var som bortblåst :) Idag blev det inget jobb för mig så vi tog sovmorgon till halv 8 sen blev de stressigt att göra i ordning oss, dom ska vara på dagis 8 dom mornar jag har skola & inte jobbar.. & Ella skulle börja protestera som vanligt på morgonen precis när man verkligen måste gå.. Men vi hann iaf :) Ska hämta barnen nu vid 15 & då ska Liams kompis också få följa med hem så det blir kul för han :)


Idag har jag hunnit tvätta 3 maskiner, dammsugit, skurit madrassen till spjälsängen, möblerat om i mitt & sambons rum, handlat, läst skolbok & plockat i barnens rum. Har panik över om lillan kommer vilja komma ut snart, har börjat få så smärtsamma förvärkar som gör ont i bäckenet & svanken & ljumskarna & magen har sjunkit redan?! Får se hur länge till den stannar kvar inne i tryggheten, nu känner jag att vi måste sätta fart! & fixa ordning lillans rum innan hon kommer ut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards