Alla inlägg den 9 november 2012

Av anna berggren - 9 november 2012 18:14

Den här dagen har varit riktigt tråkig & jobbig.. Började dagen med att lämna barnen försent på dagis kom ut därifrån 20 i 7 & skulle vara på mitt jobb 7 som ligger på andra sidan stan så bara att typ gå det fortaste jag kunde, kom till jobbet mellan 5-10 över 7 så jag var snabb men sen så kom ju den förbannade ischiasen direkt när jag satte mig på lokalen.. Jobbade några timmar sen var det bara att gå hela vägen hem igen, hämtade barnen 1 på dagis så gick vi hem & fikade lite, barnen satt vid datorn och spelade fixa rummet på bolibompas hemsida :)


Sen lyssnade jag & Ella på musik & hon dansade & försökte sjunga med & hon var så söt min lilla prinsessa :)

Liam skulle spela wii som vanligt han :P Mamma kom sen & skjutsade oss till barnens pappa (har Liam & Ella med mitt ex) så började Ella gråta när jag skulle lämna dom :( Det var så jobbigt & kändes så tungt.. Så nu har vi bestämt att det räcker att han har dom varannan helg istället för fredag-tisdag varannan vecka..


Och nu börjar jag bli så trött på att min sambo inte har 7-16 jobb & att man aldrig vet när han slutar.. Igår kom han hem kvart i 9 så han hann inte träffa barnen nånting & idag har han fortfarande inte heller kommit hem än.. vilken mysig fredag.. helt ensam hemma & jag tänker att om barnen hade varit här så hade man ju knappt hunnit haft nån familje myskväll :( Usch gråter titt som tätt nu för tiden men mycket är väl graviditeten också skulle jag tro.


Magen verkar må bra iaf, känt lite rörelser & haft lite sammandragningar idag, har en just nu! Det gör så ont, dom blir bara starkare ju längre i graviditeten jag kommer. Är i v.29 idag :) Inte så långt kvar alltså, ska bli spännande när lillan vill komma ut & se hur Liam & Ella reagerar :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja att jag sydde mina saker i andra tyger också? I så fall med vad..?
 Tyg med stjärnor
 Tyg med prickar
 Tyg med ränder
 Tyg med djur

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards